mandag 7. mars 2011

PLAN B

GUD HADDDE "PLAN B" DA ADAM OG EVA SPISTE DET FORBUDTE EPLE! JESUS, VAR HANS "PLAN B".

POENGET MITT ER, IKKE TRO DET ER VERDENS ENDE BARE FORDI DET DU HADDE PLANLAGT FØRST IKKE FUNGERTE. TENK NYTT, TENK ANDERLEDES, GJØR NOE.

ALDI GI OPP! FALLER DU 100GANGER, JA SÅ REIS DEG OPP 101 GANGER.
JEG ELSKER MORNINGER FOR DET BETYR EN FRESH NY DAG MED NYE MULIGHETR;)
PSALM 29:11- The LORD gives strength to his people; the LORD blesses his people with peace.IKKE STRESS IKKE FÅ PANIKK HVIS IKKE TING GÅR SOM DET SKAL, BE GUD HJELPE DEG OG GUIDE DEG. GUD HAR ALLTID EN "PLAN B" FOR OSS.
HAN SIER SELV I DETTE VERSET :  ROMANS 8:28- And we know that God causes everything to work together for the good of those who love God and are called according to his purpose for them.

CELEBRATE YOUR PROGRESS CAUSE YOU ARE ONE DAY AWAY FROM WHERE YOU WERE YESTERDAY.

kinam <3

1 kommentar:

  1. Så sant:) Hvorfor er vi så sinte når tingene går ikke som vi ønsker i stedet for å akseptere Guds vilje? Guds vilje er det beste for oss selv om vi ser det ikke akkurat der og da! Jeg må be mer for tolmodighet og å akseptere hans vilje for meg!

    SvarSlett

jeg tar imot både negative og positive kommentarer.
denne bloggen er ikke laget for at jeg skal bli "hyllet" eller "praised" av noen. så derfor vil ikke negative kommentarer bli slettet.