fredag 4. mars 2011

KORSET

VISSTE DU AT JESUS BLE SLÅTT IJHEL SLIK AT HAN VAR UGJENNKJENELIG?? JENTA / GUTTEN  MIN, DET MEL GIBSON VISSTE I PASSION OF CHRIST ER IKKE ENGANG NÆRHETEN AV HVORDAN JESUS SÅ UT PÅ KORSETT. HAN SÅ UMENNESKELIG UT!

ISAIAH 52:14 SIER :
As many were astonished(forbauset) at you(jesus)— his appearance was so marred, beyond human semblance, and his form beyond that of the children of mankind—

 GUD SPARTE IKKE ENGANG JESUS LIV HAN MÅTTE PAINFULLY SE HAN ENESTE SØNN GÅ GJENNOM ALT DET DER FOR DEG MEG! MEN GUD VISSTE HVORFOR OG JESUS.
DERFOR FULLFØRTE HAN ALT DET HAN GJORDE I HANS 33ÅR LANGE LIV. OG PÅ KORSET SA HAN :
IT IS FINISHED

HAN DØDE IKKE BARE SLIK AT DIN NYE ADRESSE ER HEAVEN NÅR DU DØR! MEN DU KAN HA "HEAVEN" ON EARTH HELT TIL DEN DAGEN DU DØR!
HAR DU PROBLEMER MED LIVET DITT? JEG HAR ET SVAR TIL DEG: JESUS ER SVARET. BELIEVE IT.

Jesus himself said, "He that believes on me has everlasting life" (John 6:47) and, "I am the way, the truth and the life:  no man cometh unto the Father, but by me.

VIL DU LEVE MENINGS FULT LIV OG ETTER DET LEVE I PARADIS? JESUS ER SVARET DITT!

kinam<3

6 kommentarer:

  1. Hei:) Jeg disser ikke Gud på noen måte, er oppvokst i en menighet og har respekt. Men satire er satire, vet du! Stå på videre:)

    SvarSlett
  2. Hei, tusen takk for bloggen din. Jeg hadde behov for noe slik. Har letet her i Oslo etter den kirka som passer til meg men fant den ikke...Hadde behov for felleskap for å vokse i min tro. Uten det føler jeg at dagens problemer og aktiviteter tar over og vi glemmer om Gud...Det er trist for meg å oppleve!
    Hviklen kirke går du på forresten?

    SvarSlett
  3. elena: kirken jeg går i heter pentecost. den ligger på nationaltheateret
    St. Olavsgt. 24 (filadelfia bygningen)
    begynner kl 13.00;)du mer enn velkommen ditt.jeg elsker den kirken fordi pastoren preker om gud og hvordan man blir kjent med han!!
    takk for at du liker bloggen;)guds ord bringer liv <3

    SvarSlett
  4. sandra:
    er ikke enig med deg;)
    takk for at du deler din mening;)
    gud loves u;) du tror kanskje ikke på det, det forandrer ikke hans mening om deg for det. han elsker deg og han venter tålmodig på den dagen du realise at han har elsket deg hele tiden.
    ;)

    SvarSlett
  5. Jeg har vært på Filadelfia, men det er så stor...vanskelig å bli kjent med folk...

    SvarSlett
  6. kirken jeg går i heter pentecost, og vi holder til på filadelfia. vi er ikke like mange som filadelfia. vi begynner kl 1400.
    kom gjerne imorgen;)jeg er der jeg;)

    SvarSlett

jeg tar imot både negative og positive kommentarer.
denne bloggen er ikke laget for at jeg skal bli "hyllet" eller "praised" av noen. så derfor vil ikke negative kommentarer bli slettet.