torsdag 9. juni 2011

ALT DETTE HAR GUD LAGET.GENESIS.







GOSH SO BEATIFUL. ALT DET VI SER HER PÅ JORDEN ER BARE EN LITEN PEEK PÅ HVORDAN HIMMELEN ER. HVIS DU TROR HOLLYWOOD ELLER FROGNER HAR DE FLOTTESTE HUSENE SÅ KOMMER DU TIL Å BLI SJOKKERT I HIMMELEN. HVIS DU TROR NEW YORK HAR DE HØYESTE SKYSKRAPENE SÅ KOMMER DU TIL Å BLI SJOKKERT I HIMMELEN. HVIS DU SYNTES FAVORITT MATEN DIN ER DET BESTE I HELE VERDEN SÅ KOMMER DU TIL Å BLI SJOKKERT I  HIMMELEN. SOM SAGT ALT HER PÅ JORDEN ER BARE EN SMAKSPRØVE /PEEK PÅ HVORDAN HEAVEN ER. I HIMMELEN SÅ FINNES DET MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSE TING SOM VI ALDRI HAR SETT FØR OG ALDRI HAR SPIST FØR.
GLED DEG;) HÅPER VI SES DER;) KANSKJE VI BLIR NABOER??? LOL;)

kinam<3

7 kommentarer:

  1. sv: Veldig fint og inspirerende det du skrev på innlegget mitt. Jeg tror virkelig det er sant det du sier - og bibelverset rørte veldig! Tusen takk - og stå på selv. Har vært innom og tittet på bloggen din en liten stund nå. Det er så bra at du skriver om det du tror på. Husk at du vil få all velsignelse tilbake for det du gjør. Stå på! - Gs

    SvarSlett
  2. Så bra at det er en sånn blogg som dette. Jeg er kristen selv og denne bloggen kommer jeg til og fortsette og lese.
    Gud velsigne deg!!

    SvarSlett
  3. Han lagde også voldtektsmenn og mordere. Er det også i himmelen? Hvis Gud fantes, så tror jeg ikke det hadde vært så mye ondskap i verden.

    Jeg mener at Gud ikke finnes.

    SvarSlett
  4. Takk for kommentaren din:)
    Flotte bilder og jeg tror på Gud og Bibelen.

    Men får ikke vi være venner når vi er på forskjellige blogger??

    Mvh Mira

    SvarSlett
  5. Wow! Du har så rett! Det er ikke sånn at jeg vil ta selvmord så jeg kommer til himmelen, men det betyr ikke at jeg ikke gleder meg! Det er ikke sånn at jeg går rundt å vil dø, men det er ikke sånn at jeg gruer meg heller!! Klem<3

    SvarSlett
  6. G.S
    tuuusen takk for hyggelig kommetar;) so cute sagt.

    SARA OG DAVIS ELIAS
    tusen hjertelig takk for super fin kommentar;) ;)

    JOHANNE GROV
    gud har ikke laget voldteksmenn eller andre ondskapsfulle mennesker. det finnes ikke slike mennesker i himmelen heller.

    MIRA
    tusssssen takk;) oi vet du hva jg har ik peiling på sånt. er du på bloglovin? er sååå glad for at du tror på gud og bibelen;)

    KAJA
    så søt du er;) det viktigste er at sjelen din kommer til himmelen uansett hvilken alder du dør.

    klem til alle dere;)

    SvarSlett

jeg tar imot både negative og positive kommentarer.
denne bloggen er ikke laget for at jeg skal bli "hyllet" eller "praised" av noen. så derfor vil ikke negative kommentarer bli slettet.