torsdag 2. februar 2012

JESUS >RELEGION >GRACE



JESUS KOM IKKE FOR Å LAGE RELIGION, HAN DØDE FOR Å SETTE DEG FRI FRA WHATEVER SOM HOLDER DEG TILBAKE FRA Å LEVE. JESUS SER IKKE ETTER PERFEKTE HOLY MENNESKER, JESUS SER ETTER MENNESKER SOM INGEN ANDRE VIL HA NOE MED, MENNESKER SOM FOLK KALLER OUTCAST OG NOBODY.
GRACE ER FOR ALLE SOM TRENGER DET OG DET BESTE AV ALT DET ER GRATIS. DU TRENGER IKKE Å LESE BIBELEN 40GANGER OM DAGEN, BE 325 GANGER OM DAGEN, BE PERFEKT SOM PRESTEN DIN, SNAKKE OG OPPFØRE DEG PÅ EN VISS MÅTE.. NEI!! JESUS VIL HA DEG JUST THE WAY U ARE. DU TRENGER IKKE Å FINPUSSE PÅ NOE, HE TAKES YOU JUST THE WAY YOU ARE. LA HAN HJELPE DEG OG GI DEG DET LIVET HAN DØDE FOR AT DU SKAL HA.  DONT U WANT IT?

kinam<3

1 kommentar:

  1. Tusen, tusen takk for å dele denne videoen på bloggen din. Har sett den før, men tror aldri jeg helt forsto hva det som ble sagt i den egntlig betydde. Men idag forsto jeg alt så mye bedre, det fikk meg faktisk til å gråte.Det er så kult med denne bloggen fordi hver gang jeg stikker innom har du laget et innlegg som jeg virkelig trenger og det er flere ganger jeg har begynt å gråte av innleggene dine, og følt at den hellige ånd har vært nær meg. Gud har virkelig gitt deg en nådegave! Din blogg betyr veldig mye for meg :) God bless!

    SvarSlett

jeg tar imot både negative og positive kommentarer.
denne bloggen er ikke laget for at jeg skal bli "hyllet" eller "praised" av noen. så derfor vil ikke negative kommentarer bli slettet.