søndag 5. juni 2011

JOEL OSTENN- SELF CONTROL AND DISCIPLINE







kinam<3

3 kommentarer:

  1. så utrolig fin blogg! flott det er flere som har den samme retningen i livet som meg :)
    Bless!

    SvarSlett
  2. Jeg synes det er ok at du har en blogg og sprer din kristne tro her, men at du skal 'misjonere' rundt på andres blogger mener jeg er galt! Å skrive en bilbeltekst som ikke har noen sammenheng med innlegget på den bloggen kommentaren er skrevet på, er en gal form for reklame. Ellers synes jeg du og alle andre kan få tro hva dere vil. Jeg er kristen selv:)

    Denne kommentaren har jo for så vidt ikke noe med innlegget ditt å gjøre heller, men i og med at jeg ikke vil gi min mailadresse velger jeg å skrive her fremfor å sende en mail.

    mitt ord er sagt, håper du tar det til deg!

    SvarSlett
  3. Wow, tusrn takk for kommentaren. den trengte jeg virkelig, og gjorde egentlig mine problemer mindre. takk! for en flott blogg du har.

    SvarSlett

jeg tar imot både negative og positive kommentarer.
denne bloggen er ikke laget for at jeg skal bli "hyllet" eller "praised" av noen. så derfor vil ikke negative kommentarer bli slettet.