torsdag 28. april 2011

JESUS IS LORD.






kinam<3

3 kommentarer:

  1. sorry, men jeg kan ikke helt se den at jesus kan heale meg. Jeg er ikke kristen og tror ikke på det, så for meg å begynne nå og gi alt mitt håp til jesus eller gud blir feil. men takk for kommentar:)

    SvarSlett
  2. Ida Malene: det blir absolutt ikke feil å gi håpet ditt til Gud nå:-) Jo lenger tid du bruker, jo lenger kaster du bort tiden din på å ikke bli kjent med Jesus, Gud.

    Min mening:Jeg syns det var fint Kinam, at du viste denne videoen. Jeg lærte mye, og sys den var utrolig inntressant.

    SvarSlett
  3. takk belinda;)

    ida malene: jesus is the answer! just BELIEVE.

    ;)

    SvarSlett

jeg tar imot både negative og positive kommentarer.
denne bloggen er ikke laget for at jeg skal bli "hyllet" eller "praised" av noen. så derfor vil ikke negative kommentarer bli slettet.